Thursday 15 March 2012

Koleksi Aku


Assalamualaikum,jumpa kembali kita ye.. :)

Hari macam nak hujan da nie..Tempat korang macam mana.?? Pernah orang tanya aku "CINTA itu apa"..Pleasee laa jangan tanya aku soalan yg berbunyi macam tu..Geli-geliman laa aku nak menjawabnya..Ayat macam taksub sangat dengan CINTA MONYET..Kalau nak tanya orang lain okay..?? Aku pernah dengar pepatah nie "Kejarlah cita-cita dahulu sebelum cinta,kerana bila tercapai nya cita-cita dengan sendiri nya cinta itu akan datang".. 

                                                                                                                                   



Cinta itu buta kalau orang itu
tak pandai menilai sesuatu hubungan..
                                                                                                                      

No comments: