Tuesday 20 March 2012

Permainan Zaman Kanak-Kanak

Assalamualaikum korang semua..Selamat tengah malam..hehhehee Esok aku ada exam nie,subject CLINICAL MICROBIOLOGY.. Aku tidur petang tadi bangun2x otak da jadi blur tersangat2x..Terasa diriku sangat bebal..haahaa Dari hari tu lagi aku terfikir pasal game2x masa kita kecik2x dulu.. Apa yg korang selalu main dengan kawan2x masa sekolah dulu..??? Semua gambar dekat bawah nie semua yang selalu aku main masa sekolah rendah dulu.. (^_^") KANTOIIII...!!!

    
Teng2x..!! Actually,aku x tahu nak eja macam mana..hehe Janji ada bunyi pun da cukup okay laa kan.?? Wohh..Wohh...Bab game nie memang aku handal..See my leg laa der.. :D

Baling selipar...!! Memang suka game yg nie sebab time nie laa kita boleh "balas dendam" dekat kawan kita..hahaa Paling sakit kalau guna selipar yg bergetah laa..Perghhh..! Kalau kena dekat badan memang berbirat laa..Game nie kalau main pun mesti gegar satu padang tu kan.?? Menjerit sana la menjerit sini laa.. Terpekik terlolong laa..Especially,perempuan.. :D Sebab aku pun macam tu..ngeee

Penutup botol..!! Best gila kalau kita jentik dengan style tersendiri.. Aku pun layan jugak main penutup botol nie..Dulu selalu lawan dengan jiran depan rumah aku..Budak lelaki..Adik aku pun join gak..

Hehee suka..suka..suka.. (^_^) Tiap kali duit belanja ada lebih confirm aku pergi kedai beli benda alah nie..Lepas tu tiup besar2x bagi adik2x.. Kadang2x tu sampai berlawan dengan adik2x tengok siapa punya lagi besar..Last sekali selalu "tepek" dekat dahi orang sebab suka dengar bunyi belon tu meletup..hahaa

Mesti korang rindu kan nak main semua tu..Zaman kecik2x dulu memang seronok kan korang.?? Banyak lagi permainan tapi nie jelaa yg sempat aku nak show dekat korang semua..Kalau nak lagi banyak pergi google then search laa sendiri ye..hehee Zaman IT koot sekarang..Ahaks.! Okay guys,mahu tidur..Pagi esok nak bangun awal pagi mahu study lagi..Selamat Malam..Assalamualaikum..
                                                                                                                 

No comments: