Saturday 7 April 2012

Dungun,Terengganu

Hai,korang korang korang dan kooooraangggsss..!! 

Jam menunjukkan sudah pukul 4.06am..Aku still x tidur lagi sedangkan budak bilik aku da lena tidur dengan mimpi yg x tau la indah ke x indah..Aku terkapai2x depan laptop mengadap blog nie..Actually,aku teringat time pergi Dungun..18.11.2011.. Dan dekat situ lah bermula lah pertemuan aku dengan kawan yg selama nie aku just kenal dekat Fb and Skype..Siapa lagi kalau x si Syeera,Fika,Pato,Tirah and Tongga.. Aku lebih rapat dengan syeera lah.. Sebab yg utama aku turun dungun sebab syeera nie ajak aku buat "prank" kat Mr.London..Sempena bufday dia 30.10.. Kebetulan pulak gaji aku keluar time tu then mampu untuk menanggung pemergian aku ke dungun soo aku pergi jelaa..First time,aku dapat jalan jauh cenggitu..7jam punggung aku kebas dalam bas tu x pernah hayat aku naik bas lame macam tu,paling lame pun 2 jam je..Beza kann.??!! Tapi aku langsung x tidur.. Hebat x aku.. Time otw tu dupdappdupdap lah jugak kan..X sabar nak jumpe syeera,fika,tirah time tu.. Mr.London pulak langsung x tau pun yg aku datang dungun..hahhaa Itu yg buat aku tergelak sorang2x dalam bas..

 
Bukti aku sampai ke DUNGUN...~

Alhamdulillah,aku selamat sampai..Banyak kali gak lah aku x abis2x tanya syeera da nak dekat sampai ke..da nak sampai ke..Cuak weii kalau terlepas destinasi ke..Sampai2x kitaorang beli kek ngan telur.. Malam tu bertungkus lumus dorang plan.. Ade video tp tenet lambat loohhh.



Semoga persahabatan korang kekal la ye.. A+ to Syeera..!! Thanks sebab layan aku sebaik mungkin sepanjang aku ade kat sane.. Aku rase seronok lah duduk dekat gemia tu maybe sebab aku x pernah duduk hostel macam tu koot.. Thanks gak pada Fika sebab izinkan eiqa menginap dekat bilik anda pada hari terakhir..hik3x Pada Tirah tahniah lah sebab anda berjaya mewujudkan kes "telur"..haha Thanks pada Pato sebab bawak kitaorang semua kalau xde kau memang x sampai dak Fika ngan Syeera ke MesraMall tu..hahaa  Thanks gak pada Tongga sebab menyelamatkan Pato dari mengantuk..Lastly,thanks Mr.London sebab belanja tengok wayang,makan tengah hari and makan malam.. :P Thanks korang sumeee..!!!!!!! 

                                                                                                                              

No comments: