Wednesday, 2 December 2015

Target 2016


Bila korang dah ada target. Bila korang dah mula keluar pendapat itu ini. Bila korang dah berfikiran matang dan lebih serius. Bila dah banyak kali korang dok cakap benda yang sama. 
Kau duduk termenung, apa betul ke aku buat ni. Dalam masa yang sama kau takut. Kau takut sebab rasa macam terlalu awal planningnya. Beb, setahun pejam celik pejam celik je. Kau tengok jelaa nanti. Dalam hati ber-monolog "bukan apa dari 18 tahun kenal, sekarang 23, tahun depan 24. Kau tak rasa ke macam mimpi. Kau tak rasa ke macam nak lempang-lempang muka kau"

Rabbi yassir wala tu'assir, Ya Karim.

10 comments:

Asha Lya said...

Pastinya punyai impian...da lgi yg tak trcapai

Melissa Muklis said...

masa cepat sangat berlalu.. kadang-kadang kita ja yang lalai :'D

Nurmadihah Mardhiah said...

masa untuk recheck balik apa yang kita dah buat sepanjang tahun ;)

Amanina Mads said...

semoga impian eiqa tercapai ! aminnn
ehh dh tukar kaler kesukaan ke. hahaha

Siti Yang Menaip said...

amin.. semoga dipermudahkan semua impian dan cita2..

Cik Matahariku said...

As salam, salam perkenalan dari CM, semoga suksess mencapai impian hidup:)

Cik Itah said...

Salam Eiqaa..selamat tahun baru 2016 dear :)

Farahain ZFA said...

selamat tahun baru eiqaa :)

sya mimie said...

Pejam celik pejam celik hrini dah last bulan januari kn.

Kostya Shaknov said...

Тут по ссылке:) проститутки Одессы цены
Баловливая, горячая развратница ждет тебя! Дыхание страсти опалит твой разум, ты позабудешь обо всем в моих объятиях! Мальчик мой, я приглашаю тебя в гости, или приеду к тебе... Кто кается не краснея, тот кается постоянно.