Thursday 8 March 2012

Flu..!! Aaaacuummmm...!!!

Assalamualaikum korang :)


Hari nie aku x berapa nk sihat la korang..maybe dlm kelas tadi sejuk tersangat2x sampai aku dapat selsema..Otw nak balik hostel tu asyikkk terbersin jee dalam bas..!! Lepas tu kat tempat kerja pulak ber air-cond..Amek kauu..Memang x laa..X selesa aku nak buat kerja tadi..Haaaisshhh.. Tambah lagi promoter2x lain sokmo kacau,pandang2x aku dengan roomate aku..Okay,fine.! Mentang2x kitaorang baru masuk kat situ..Kerek betul ssetengah promoter laa bukan semua..Hari nie kan aku banyak bukak bil tauu..heheehe Lebih kurang 7 item la orang beli tadi..For your information,kat PARKSON tu baju dia mahal..Soo memang bertuah la if dapat bukak bil banyak camtu..Nak yang murah BLA,NYAHH kau dari PARKSON..!! Tadi aku ada customer arab tau..Arab nie susah sikit,kita speaking pun kadang2x dia still cakap loghat arab dia tu..Macam tadi laa nasib baik aku faham gaya lenggok tangan,muka dia..Last2x dia beli gak seluar tu..Syukrann :) Korang..korang..korang..nak tau x,dalam lab parasite tadi kan just aku dengan zara je pakai labcoat mule2x tu..Bapak lee maluu.!Yang lain steady je x pakai labcoat..Kitaorang je excited sangat,hahahaa Then,prakash dengan amir pakai labcoat..Baru laa x merah muka nie..Tapi ape dorang kisah.?? Okay korang aku nak baca note la esok ade quiz microbe..Killer subject..Selamat malam,senyumlah selagi hayat kita masih ada ok.? Assalamualaikum ~

No comments: