Friday 9 March 2012

Maria Elena and Fatin Liyana

Assalamualaikum korang... :)

Best gak follow2x blogger tadi,hehhee Cantik2x blog dorang sume tau..Malam nie x hujan x syiokk laa aku nak zzzzzz..Semalam sampai kelas pagi aku x pergi..Sejuk seronok tidur..Okay laa,malam nie aku nak story mory dengan korang semua laa pasal dua blogger yang terkenal nie..Siapa lagi kalau bukan Maria Elena dengan Fatin Liyana..Awesome kan dorang nie.. (^_^)


Maria Elena

Blogger2x semua mesti kenal dengan dia nie kan.? Impossible kalau korang x kenal..Pelik bin ajaib..Actually,mula2x tu aku pelik kenapa dorang semua suka bebeno kat Maria Elena nie..First aku tahu pasal dia dari video kawan aku download koot ataupun kat blog Fatin Liyana..Ohh,ye.! Congrats sebab da bertunang dengan jaya nya,hehe Masa aku kat kolej tadi aku tengok video pertunangan Maria Elena nie..Memang best la and paling buat aku berminat dengan dia bila dia buat mata besar a.k.a muka terkejut..Comel,funny,sporting semua ada..Keep it up kak Maria.. (^_^)



Fatin Liyana

99.9% blogger2x mesti kenal si gadis manis nie kan.? Satu yang aku suka kat dia,her eyes..Siapa cakap perempuan x cantik kalau pakai braces,sekarang pun aku tengok da macam trend da pakai benda alah tu..Betul x.?? Comel kan Fatin Liyana..! Aku suka tengok semua gambar2x dia photoshoot..Err erkk tiba2x terasa nak photoshoot gak,hehee Pernah gak aku ikot cara pemakaian shawl yang Fatin Liyana tunjukkan kat youtube..Tapi khayal tengok mata,mimik muka dia..hahaa Soo nak buat macam mana kena tengok dari mula balik laa,hehee I know about her from my classmate,who else Zara laa..Suka beno dia masa tunjuk blog Fatin Liyana nie..Katanya "Cuba u tengok blog Fatin Liyana,I suka tengok dia"..Lebih kurang gitu la ayat dia..hahaa Punya la excited dia..Teringin gak nak jumpa Fatin Liyana,oohh Fatin Liyana bilakah kita dapat bertemu..Walaweyhh.!! Awie dalam sembilu..Jiwang karat aku..hohoo :D 


Okay la korang sampai sini jelaa entry aku kali nie..Penat balik kerja tadi x hilang2x lagi..Biasalah bekerja sambil belajar..Nak cari duit lebih boleh beli Pashmina lagi,hehhee Hidup ini ibarat sebuah roda,kadang2x kita di atas dan kadang2x kita di bawah..Okay,selamat malam..Assalamualaikum ~






No comments: