Saturday 10 March 2012

Hak aku Milik aku..!!!

I like PURPLE.....!!!!!!!!!!!!!!!!
Aku tak tahu la kenapa aku suka sangat dengan warna purple nie weii..Dari dulu lagi x berubah langsung..Purple nampak keperempuanan sikit..Warna dia pun lembut je..Sedap mata memandang..Nampak lagi sweet if perempuan yang pakai..Lelaki pun pakai nampak okay gak..Sorry to say I don't like Pink..Tapi aku tetap hormat pada siapa yang minat sangat dengan warna tu..Kita kena la hormat minat seseorang tu kan..?? Cuba kalau orang kutuk favourite colour kita..Agak2x panas,menyirap,bengang tak.??? Memang perang dunia ke3 la..haha Padahal gara2x warna je koot..


Nie semua hak milik aku yang berwarna PURPLE..Hehehe
Tengok bertapa gila nya aku dekat warna purple..
Just shawl je yang aku x masukkan dalam pic nie..

Semua nie selendang aku..Melampau nie sampai selendang pun nak upload..
Tapi kisah pulak aku..hohooo Ada lagi selendang dekat rumah pahang tapi
yang tu aku da bagi adik aku soo dia punya da bukan aku.. :)

Nahhhhh..!!! Ini laa teman aku disaat kesedihan menjengah.. :(
I love my diary walaupun dia hanya sebuah buku..
Bagi aku diary aku nie macam bernyawa tau..Dia macam dengar isi hati aku..
Seriously.!! Aku sayang diary2x aku..Terima kasih sebab jadi pendengar setia pada setiap luahan hati aku..Aku akan simpan kau sampai terpisahnya antara aku dengan dunia ini..

                                                                                                   

No comments: