Sunday 11 March 2012

Pelik dan Benar

Assalamualaikum.. :)
Hahhh...Malam nie aku nak share sikit pasal haiwan2x..Sebab aku teringat kawan2x aku panggil aku "itik"..Aku pun x tau kenapa dorang panggil aku itik.. (-_-") Biarlah dorang janji bahagia.. Tapi aku rasa dorang da terlebih bahagia..hahaa :D 


:: First ::

Cat versi "PIKACHU"..cute x.?? cute kann.. :)

:: Second ::

Alololooooo  sweet nye mereka.. :)
See..!! Haiwan pun boleh hormat antara 1 sama lain tapi manusia.??? ~

:: Third ::

Kesian sangat kat itik nie..Sampai nya hati perempuan nie buat macam tu kat itik..X ada keperimanusiaan betul laaa....!!!!!!

:: Fourth ::
Tokek mahal oo kalau dijual..Jangan main2x dengan harga dia..Kalau nak tahu tokek niejuga  lagi besar dari handphone kita..Lagi besar dari kotak rokok..Bayangkan laa..



No comments: