Wednesday 14 March 2012

Sikap Aneh Perempuan Bila Jatuh Cinta


Hahh,nak tahu sikap perempuan kalau dorang nie da mula rasa suka gila dekat sorang lelaki.?
Jom kita usha baik punyaaa..!! :D

--> Apabila seorang gadis mengatakan dia sedang bersedih,tetapi tidak menitiskan airmata itu bermakna dia sedang menangis dalam hatinya..

--> Seorang gadis sukar untuk mencari perkara-perkara yg tidak disukainya pada orang yg paling disayanginya.Oleh itulah perempuan mudah patah hati bila hubungan cintanya terputus di tengah jalan berbanding lelaki..


--> Sekiranya seorang gadis jatuh cinta dengan seorang lelaki,percayalah hanya lelaki itu sahaja yg sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain..

--> Hati seorang gadis akan mudah cair seperti coklat andai lelaki disukainya merenung tajam ke dalam matanya.!

--> Si gadis suka meluahkan isi hati mereka.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka..

--> Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood gadis tersebut..

--> Bila pertama kali lelaki yg disukainya dalam diam memberikan respons positif  misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bercakap bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat tetapi sebaik sahaja gagang diletakkan dia akan menjerit kesukaan dan tidak sampai 10minit semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut..

--> Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi seorang perempuan.Jadi jangan senyum sembarangan..!

--> Jika kamu menyukai seseorang perempuan,cubalah memulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam..

--> Jangan sesekali mengagak apa yg dirasakannya.Tanya dia sendiri..!

--> Selepas seorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal..

--> Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yg dicari oleh wanita ialah siapa yg berdiri di sebelah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri..

--> Bekas teman lelaki akan ada di fikirannya,tetapi lelaki yg dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya.!

--> Satu ucapah "HI" sudah cukup menceriakan harinya..

--> Teman baiknya sahaja yg tahu apa yg sedang dia rasa dan lalui..

--> Senjata seorang gadis adalah airmata..!!

**Perempuan setinggi manapun egonya atau setinggi manapun dia berada namun dia tetap akan tewas dengan cinta seorang lelaki.
                                                                                                           

No comments: