Sunday 8 July 2012

Baju yang dah lama aku idamkan...!

Assalamualaikum korang korang dan korangss. :)

Lama x update blog. Aku baru balik dari Pahang saje cuti minggu. Tapi aku rasa last week aku dah balik dah. Hahaa Biar pi lantak lah. Adik aku yg dekat UiTM Jengka tu entah bila entah dapat balik. Al maklum lah orang busy dengan program,aktiviti bagai. Untung lah. Tapi tadi aku ada upload gambar aku dengan adik2x yg lain dan aku harap dia bukak Fb dia hari nie. Saje nak bagi jealous. Hohoo Tapi dia tu bukan betul sikit. Nampak je macam kuat tapi kalau dia dah rindu sangat memang keluar lah jawabnya airmata dia tu. Kihkihkih Sorry tenuk.! Okay,berbalik pada tajuk aku yg dekat atas tu. Memandangkan puasa dah nak dekat kan mesti semua orang sibuk nak beli,nak tempah baju raya kan.? Actually,aku minat baju kebaya,baju kain songket semua tu. Tapi sampai sekarang aku x ada baju gitu. Ada memang ada tapi bukan menepati cita rasa aku. (Perrghh, memilih gak aku nie) Contoh baju yg aku idamkan sangat tu macam nie.



Cantik baju yg nie tapi jarang lah dekat lengan dia. :(


Aku memang suke gilee lah dekat baju pattern gini. Kebaya labuh. ~




Hahh,begitu lah cerita nya. X panjang x pendek x lama x sekejap. Mesti setengah daripada korang ade yg minat sama macam aku kan.? Elehh,wei mengaku jelaa. Dengan aku x payah nak segan2x. Bulan puasa dah nak dekat so aku terlebih2x awal nak ngucapkan "Selamat menyambut bulan Ramadhan dan Selamat Berpuasa". Kaum adam puasa jangan x puasa.! Kaum hawa x pe diaorang special kes. Kbai.! Assalamualaikum...

No comments: