Wednesday 27 March 2013

Jahat !! Jahat !! Jahat !!

  Assalamualaikum korang korang dan korangs..

Ya Allah, aku bukak je facebook tadi mengucap, istighfar panjang aku. Aku rasa terkejut dan kesian dekat member aku sorang nie. Dah laa lama tak bukak sebab MALAS. Dari dulu dia terima dugaan yang macam tu. Ye, aku tahu mungkin itu adalah tanda Allah sayang dia sebab tu Allah turunkan ujian yang sama dekat dia. Tabahkan hati dia Ya Allah. Kenapa dorang-dorang macam tu ek ?? Tapi apa nak buat kita pun mana nak jangka semua nie akan berlaku kan. Aku rasa nak menangis pun ada jugak bila tengok kawan aku even tak pernah jumpa lagi terpaksa tanggung perasaaan yang agak berat tu. Mohon kawan-kawan dia dekat sana tu bagi laa dia semangat, sebab aku tahu kalau dia down dia akan down sangat-sangat dan aku tahu dia perlukan kekuatan. Jangan bagi airmata dia keluar kerana perkara yang tidak sepatutnya dan jangan biarkan dia menangis.

## Eiqaa doakan semoga awak terus kuat dan tabah. Ingat kata-kata yang awak pegang tu tauu :')


3 comments:

✿INA AINAA✿ said...

semoga Allah berikan perlindungan kepada kawan eiqaa tu.. amin... hidup ni tak sesenang yng kita sangkakan tapi apa boleh buat... hold on to Allah... =)

Jie said...

semoga si dia tabah, in shaa allah.. Allah sentiasa ada

Syamimi Saad said...

moga kawan eiqa tabah ye..ingt 1 perkara je..Allah uji kerana nak kita kuat..