Tuesday 9 April 2013

Encik Nuffnang merajuk :(

  Assalamualaikum korang korang dan korangs..

Arrghhh !!! Merajuk dengan aku la tu Encik Nuffnang nie. Tadi saja jelaa cek nuffnang tengok-tengok "NON-GLITTERATI". Uwaaaa, sampai hati awak tukar warna oren saya tu ke warna hijau. Sedih kitaaaa. Aku tahu mesti sebab dah berapa minggu entah aku privatekan blog nie. Aku private kan pun sebab nak ngedit blog nie hahh. Ini pun tak habis ngedit lagi. Kembalikan lah saya punya Nuffnang macam dulu. Tak private daa tak private daa. Lain kali saya edit saya tak private kan lama-lama. Ye, saya janji ( koot ). Lagi 3 minggu aku dah nak habis dah praktikal dekat hospital nie balik rumah nanti aku ngedit sampai lebam. Okay, cau cin cau !!

3 comments:

Anum said...

:) singgah ptg

Mila Ahmad said...

sabar dik, nanti-nanti adalah tu...

Linda said...

Dengan saya pun Nuffnang merajuk jugak...;(