Monday 25 March 2013

PD Idol

  Assalamualaikum korang korang dan korangs...

Rasa meluat pulak aku dengan tajuk entry nie, hahaa Tajuk entry nie sempena nama pusat karoeke yang aku pergi sabtu lepas dengan Zaty, Wanie. Dekat tempat korangs hujan tak sabtu lepas.?? Kalau hujan hahh tu kiteorang laa yang buat, ekekee Tapi sebenar-benarnya dak Zaty dengan Wanie je yang buat aku tak, Hehehee Lama gila aku tak pergi karoeke, last masa sem 6 ke 7. Akhir-akhir sem aku tak pergi daa sebab Kak Mas, Fifi, Wan, Nafy, Riya dah pergi praktikal. Tinggal aku, Zura dengan Zul je kalau pergi dengan dorangs nie memang aku sorang jelaa banyak nyanyi. Lama tak jumpa Zura. Rindu dekat dia. !!

Sampai kiteorang sakit tekak laa dibuatnya. Zaty sedap suara dia. Suara aku dapat ke mic memang halus la jawabnya, ahahaa Paling mencabar kan tekak kiteorang bila nyanyi lagu Anggapanmu dengan Kesal. Siap berdiri bagai nak buat konsert. Elehhh, korangs pun macam tu jugak kann, hahaa Aku tak sah kalau tak pilih lagu Wajah Kekasih dengan lagu Nora. Memang best laa nak tengok wayang mana datang pulak wayang dekat PD nie kann. Nak pergi pantai okay MALAS. Woot woottt.


No comments: