Sunday 5 August 2012

Prinsip bulan 8 : Jauhkan kuih dekatkan buku


Assalamualaikum korang korang dan korangss..

Uwaaa.!! Uwaaa.!! Seteeeresss aku tengok timetable untuk final exam. 
Ce tengok ce tengok.


Sem nie aku just 3 subjek je. 2 sains 1 basic. Even 3 subjek je wei. Perrghh.! 3 in 1 oooo korangs. Dah lah sem nie short sem. Science nie kena pikir fakta bukan auta punye. So aku kena prepare kan diri awal2x. Tinggal satu sem je lagi so final nie kalau boleh aku nak buat molek2x. Tak puas hati dengan result2x yg lepas. Korangs doa2x kan lah aku ek ek ek?? Memang tahun nie beraya dengan buku lah aku dengan kawan2x. Hahaa TAPI aku x rasa akan beraya dengan buku. Aku rasa tetap akan beraya dengan kuih, baju raya baruu, langsir baru, alas meja baru, pakwe baru. Eyhh.!! x. x. Bab pakwe aku x nak baru. Biar stay yg ituu je. InsyaALLAH. Okay guys.! Doakan saya ye. (tibe2x jadi baik) I will try my best. Uhukkss.!! :D

4 comments:

Shiqin Sunshine said...

hehe, salam ramadhan ke 18.. =))

gudluck ye Eiqa...semoga baik2 je smua.. ;)

Eiqa Almond said...

Terima Kasihh. Aminnn. :)

Unknown said...

alamak...nampak mcm susah je subjek tu...hrp dipermudahkan yea la hehehe!

Eiqa Almond said...

Azham : tau xpe. lagi2x parasite tu. name cacing, nyamuk dah la memeningkan. membelitkan lidah. ahha ye2x. aminn3x..~ thanks kawan.!! ^^