Thursday 29 November 2012

Segmen Bloglist Disember Ice Princess

  
Maaf yee lagi sekali aku nak join segmen nie, ahahahaa
Kak Mimie laa nie ngajoo aku, hehhee Jadi syiok pulak aku. 
Terjumpa segmen nie dalam blog Ader Aku Keysah nie, errk maaf ek awak saya tak tahu nak panggil awak ape cari nama untuk dipanggil tapi tak jumpa pulak, hehee

Syarat dia sangat simple KLIK SINI

Kalau kalau kalau korang lambat kan korangs tak dapat topup RM10 dari dia, hahaa Kredit aku ada rm2 je nie sedih titeww. muehehee 
Tapi untuk 5 peserta yang pantas jela ek.

Salam kenal jugak pada Nurul Farahizzati :)

3 comments:

bicara mak dara said...

selamat bersegmennnnnnnnn ;)

Anum said...

selamat bersegmen

CD said...

terima kasih kerana sudi join.. http://zafarah.blogspot.com/2012/11/pemenang-segmen-bloglist-disember-ice.html