Monday, 12 November 2012

Senyum walaupun hati kita sakit :)

 
Assalamualaikum korang korang dan korangs..

Aku tak tahu punca, sebab dan kenapa eiyda sedih malam nie. Aku just menjalankan tugas sebagai seorang kakak, seorang kawan, seorang saudara sesama islam untuk bagi dia semangat. Kepada Eiyda, kenapa awak sedih medih nie hahh, akak nak tanya tapi rasanya macam dah lewat sangat dah nie. Takut awak nak tidur dah. Tak mau lah ganggu pulak kan. Hope bila Eiyda bangun pagi esok bibir awak tu dah boleh mengukir senyuman ye, sayang lah kalau biarkan muka yang manis tu monyokk je, heheee

Nah.! Special untuk awak. "Kartun petak" hahahaa Lupa lagi la nama dia. 

## Korangs yang kawan aku dekat blog nie, bagi lah semangat sikit dekat Eiyda nie ek ek. Kesian dia tengah berperang dengan perasaan yang tak menentu tu. 



26 comments:

Anum said...

get well soon

Rozita said...

setiap yang berlaku pasti ada hikmat.. belajar utk memaafkan dan pastinya kita akan ok!
memaafkan diri sendiri pun salah satu darinya..

Leeza Eelza said...

kdg2 seseorang lbh suka bersendirian bila ada mslh.. nti mood dia dh ok bru Eiqa tnya k..

ayut said...

hidup mmg slalu ad dugaan yer..sabar la yer..hope nnt jmpe kbahagiaan bt eiyda.. :)

TiranaAduka said...

salam
Bersabar..memang mudah diucap tapi perit melaksanakan kerana ada kemanisan di hujungnya.

*Tirana aduka tetap senyum walau musibh melanda kerana ada hikmah disebaliknya.

rieda_ffya said...

sabar ye...jgn moody2 tau....

Mrs Velentine said...

hi follow sini

Syazana Zainn said...

anggaplah dugaan tu satu cabaran :)

CHILL :)

nanieybarnieylurviey said...

kasik die keluarkan segala benda yg die rasa.. nnti slowly tnye die.. jgn direct sgt tnye.. :)

~ cik matahari ~ said...

hidup memang begitu, x selamanya sedih dan x selamanya gembira .. bertabah ye awakk :)

~ cik matahari ~ said...

hidup memang begitu, x selamanya sedih dan x selamanya gembira .. bertabah ye awakk :)

Arina Shamsul said...

walaupun mama tidak mengenali eiyda..namun mama haraf dia tak sedih2 lagi...:)

bangkit dari kesedihan,semaikan benih2 keceriaan dibajahi dengan senyuman :)

Hanis Azla said...

salam ieqa...

betullah.. senyuman memang pengubat segala penyakit.. semoga eiyda akan cepat2 lega perasaannya dan kembali tersenyum.. take care buat kalian berdua..

salam kenal juga ya iega..

Ain Norainsyah said...

Sedih? Bukak mata kita dan pandang orang sekeliling dan kita akan dapati, kita sangat beruntung... :)

Mazni Mazlan said...

kepada eida.. lex3 lu sis.. nga b,perang ea?... aq doakn kamoo mndpat ptunjuk dri Allah.. sis eida jangan lpew senjata kamoo.. iaitu DOA.. dn perisai kamoo SOLAT.. oke.. kalu ad snjata yg lbih cnggih aq gtaw kmudian ea..
chow chin cau..
Assalamualaikum w.b.t

Qu azniza ;) said...

banyakkan bersabar..

Deq's Qienz said...

Senyum xperlu kata apa2..senyummmm ;)

eiyda yunus said...

hihihi. thanks to all of u. thank you so muchhh. :)

ieda said...

hrap eiyda banyak bersabar , sebagaimana kita semua kena bersabar , begitulah doa akk juga ...
akk pun berdoa agar akk juga kuat dan redha menerima setiap dugaan yg diterima . insyaallahh dikk .. we have to !

Chic Na said...

utk eiyda, hope hari esok lebih baik dr hari ini.

itu danbo la awak. :)

Eiqa Almond said...

Terima Kasih yee semua atas semangat dan kata-kata yang diberi. :)

@Chic Na : hahh.!! Danbo.!! ehhee

Si Matatajam said...

^_________^ tumpang senyum kat sini yek..

nur azian said...

dont be sad syunk..
walaupon agak terlambat nak bg semnagat,
tp tetap xdek expired date kan? heeee..
ingatlah...setiap ujian yg dtg,
mampu jadikan kita jadi lg kuat :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

manusia ni xkan lepas dr ujian dan dugaan...hope bersabar yer dikk

♥ sitifarhana ♥ said...

snyum lah walaupon hakikatnya hati kita sdg mengaum spt singa..happy!hee

PinkUmmi said...

senyum lah semampu yg bleh walaupun ati skit