Wednesday 20 March 2013

Pabila pisau bertemu kotak

 Assalamualaikum korang korang dan korangs..

Apa-apa pun aku mintak maaf sangat-sangat dekat korangs yang tinggalkan comment tu. Aku tak dapat nak blogwalking lagi sebab aku tak de masa yang mengizinkan. InsyaALLAH, habis praktikal aku start ber blogwalking balik. (ayat kamus aku) Jom, share satu cerita nak pasal ngilu. Tahu kan ngilu tu apa.?? Pandai anak-anak aku nie. Seriously, aku memang tak tahan and ngilu gilakss bila..

Pisau bertemu kotak,
Pisau bertemu polystyrene,
Pisau bertemu besi karat,
Pisau bertemu tangan,
Sliding door bertemu batu.
Apa lagi yang mengilukan lagi ek.?? Semalam Kak Rozi staff hospital nie saja je dia potong kotak kuat-kuat sampai mengeluarkan bunyi yang membuatkan jari aku tutup telinga kuat-kuat. Hari nie pulak dia potong polystyrene dengan pisau. Ya Allah, ngilu sangat aku.Dia gelak bila  aku tutup telinga. Tadi kan aku pergi tengok Kak Badu dekat wad, sebak wehh. Aku tak boleh la tiap kali masuk wad tengok orang yang sakit aku jadi sebak sangat. Tak kira laa aku kenal ke tak. Belum lagi aku ambik nursing, nasib aku MLT. Korangs semua doakan lah Kak Badu cepat sembuh ye, tak silap aku dia sakit vibrio koot. Tak sure la. Kak Badu semoga cepat sembuh, eiqa nak Kak Badu masuk lab balik boleh borak-borak, buat kerja sama-sama. Haemoglobin Kak Badu pun low. Kejap lagi masuk darah.



4 comments:

Anum said...

:)

Unknown said...

hai..lame x kesini...semoga kak badu kembali sehat ye..

Jie said...

nyilu nyilu.. semoga kak badu cepat2 sembuh

wirdina said...

Assalamualaikum...

Nice blog...
Please visit Wirdina online store, this is a place for you to shop hijabs and clothes. This is a great place to make your choice.

Follow back :)