Friday 15 March 2013

Rasa mual-mual

 Assalamualaikum korang korang dan korangs..
 
Seriously,.!! Aku rasa mual gila hari nie dari pagi sampai sekarang. Adakah itu petanda aku..... Hooii..! Aku tak khawin lagi la,hahaa Penyebab aku mual hari nie sebab dari pagi tadi aku dok buat sample sputum a.k.a kahak. You know what is kahak.?? Kahak is yang pekat mekat tu, kadang-kadang ada warna hijau ada warna merah dan warna kuning. Warna purple pun ada. ( saja nak tembelang korangs ) Kak Nad staff dalam lab microbe nie cuti hari nie. Susah laa dia tak de. Oh, yee.!! Aku dah habis section dekat lab blood bank 3 hari yang lepas, so sekarang aku dekat lab microbe. Sains nie best wehh, awesome.! Hahahaa Cik Wanie pegawai sains tak ada 2 minggu nie so i'm free..!! Kalau dia ada wehh banyak gila soalan dia tanya tapi kalau kita tak dapat jawab dia tak marah. Bak kata Zaty laa. Aku dah lee tak refresh balik note microbe,heheeehe Nasib Kak Badu memahami student practical nie macam mana. Tinggal lab haematology je. Lepas tu habisssss...!!! Dap ah dap ahhhh. Duduk rumah goyang kaki kejap lepas tu cari kerja. Tak kan nak terperap dalam rumah jee.

Macam-macam ilmu sains aku jumpa, macam-macam enzyme dan apa yang ada dalam badan kita. One more thing, aku dengan Zaty tak sabar gila nak tunggu permission nak tengok post-moterm. Kita orang yakin tak pengsan, semangat kesukanan itu haru ada. Ehh.? Tapi kalau boleh tak nak laa india, ahaha Memilih kann.


4 comments:

Syamimi Saad said...

akk pun suka bab sains2 ni..lagi2 bab kaji bumi tu kut..ada planet2..alam semesta..ewaaah, bukan kemain tinggi melambong minat sains akk ni..haha

Unknown said...

eiiiii. meh cek kahak akak. ahak ahak ade kahakkah daku ~

Anum said...

best kan bab sains nie

sal ya said...

kalau mual sila bereha sebentar ye. (*_*)