Sunday, 5 May 2013

Ikan masak Pindang + Tauhu "eiqa d'bomb" #ehh

 Assalamualaikum korang korang dan korangs...

Selamat pagi cikgu !! ( gaya upin ipin ) Hari nie aku kembali beraksi di dapur, setelah sekian lama meninggalkan dapur rumah. Dapur rumah okay bukan dapur dekat hostel. Dapur dekat hostel setiap hari berasap. Rumah nie standard masak 2 jenis lauk je. Tadi aku pergi kedai dengan adik aku usha ikan sebab ibu suruh beli ikan masak laa pape pun. Then, di saat aku belek-belek ikan tetiba timbul perkataan "pindang". Lama sangat-sangat-sangat aku tak masak pindang sebab malas nak ambik daun kunyit belakang rumah, hehehee Sayur aku beli taugeh + tauhu + lada merah. Saje besarkan gambar nak bagi siapa yang dah makan tadi rasa lapar balik, HAHAHAAA

 

## Selamat makan tengah hari bloggers semuaa :)


5 comments:

Lady said...

kenyang dah tengok lauk ni :) hehehehe

Mimie Najib said...

sedapnya..dah la akk lapar ni.. bak mai sikit..

*boleh kawin dah ni.. :p

AiSyA LiEzA said...

ehheheh.. lama x makan mcm ni... waaa... rinduuu nak blik kg >.< huk3...

Nasuha said...

Msa duduk dgn nenek dlu nenek slalu masakkan ikan masak pndng ni....suka makan...

Cik Kay Jue said...

wah.. ckj da lama tak masak..