Friday, 26 July 2013

Rumah ku di ceroboh !!

Assalamualaikum korang korang dan korangs..
Nak tahu tak tadi aku pergi tandas tup-tup sekor harimau dengan gajah ada dekat depan aku. Perrghhh, gila laa. Lagi gila kalau korang percaya apa yang aku cakap nie. Hahaaa Mana datang nye wehh dalam tandas ada rimau dengan gajah. Sebenarnya, ada lipan lalu depan aku masa dalam tandas. Merah menyala beb.! Panjang macam kacang buncis. Apa lagi menjerit nama ayah la aku dalam tandas tu, hehee Ayah datang ayah pun bunuh la lipan tu. Padan muka kau lipan. ( bluerkkk )


For your information, aku dah lali dah menda-menda gini. Boleh dikatakan semua haiwan yang berbisa pernah ziarah rumah aku. Ular ada, kala kengking ada, lipan ada. Dalam banyak-banyak tu aku paling takut kalau kala jengking dengan lipan. Hmm hmm tapi ular pun aku takut jugakk. Aaarggghh !! Lantak la yang aku tahu kumbang aku takut, hahaaa


Korang pernah tak haiwan berbisa nie masuk rumah ??

10 comments:

Ira said...

Mmg takut laa ngan haiwan2 tu.. sbb berbisa kan. Akak ngan kumbang ok lg.. xde la takut cuma geli je..

Eiqa Almond said...

nak bg haiwan tuu dekat kak iraa laaa :P

Cik S :) said...

hehe. dulu kat rumah lama, selalu la ada haiwan2 berbisa tu. uishhh kalu kala jengking tu paling seram. fuhh! dala berbisa, bahaya kot.

Mizz Aiza said...

masa akak duduk di kampung dulu memang tak terkecuali diziarahi oleh mereka.. mak akak yang tolong halau atau bunuh.. akak penakut&penggeli..

Teena Tna said...

Perghh, lipan!!! Kena buat gotong royong bersihkan rumah dr segala binatang nampaknya.

NARUMI ISOZAKI said...

hahaha. ingat apa la yg menceroboh tu. huhu. rumah lama akak dulu selalu masuk ular. banyak kali plak tu. siyes x sukaaaaa!! (>_<)

siti alfakhishah aman said...

EH DA MACAM TERNAK HAIWAN BERBISA JEK DALAM UMAH.. HAHAHA..
UMAH ALISE SELALU ULAR KE SEBB BILIK AIR TU ADA LUBANG YANG TAK PLASTER.. MUNGKIN LALU SITU KOT..

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

perghhhhhh, ular ngn lipan tu ada la juga datang menjenguk kat rumah ena ni.. hehehe kalau kala jengking tu, perghhhhhh tetamu VVIP tu... :3

azstory311 said...

Tahan je nak gelak baca entry ini sehinggala tang KALA KENGKING tu..adoyaiii...bhahahaha..

Sya Mimie said...

geli betul bila bnda2 macam tu masuk.. dh la merbahaya..