Monday, 8 July 2013

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan :D


 Alhamdulillah, pada hari Rabu nie kita umat islam akan menyambut bulan Ramadhan iaitu bulan yang mulia dan seluruh umat islam akan berpuasa. Puasa jangan tak puasa.!

Ya Allah, betapa seronoknya hati ini dapat bertemu dengan bulan Ramadhan. Aku ada pasang niat, aku nak berubah jadi yang lebih baik. Ya Allah berikanlah aku jalan yang benar. Jalan yang Engkau redhai. Bukakan lah pintu hatiku ini agar terus berada di jalanMu. Doakan aku ye korangs, maaf jika ada salah dan silap aku.
*cehhh, macam nak raya je, ahhaaa*


Selamat berpuasa korangs semua.! Jangan upload gambar makanan tauu, ehhee

22 comments:

siti ZAHARA said...

Alhamdullilah..hari rabu ni kita bertemu dgn ramadhan..salam ramadhan..=)

hainom OKje said...

Salam Ramadhan tuk eiqa jugak!

Mar Haini Abdul Rahim said...

aamiiinn... akak suke doa eiqa ! sobss ase sebak plak.. akak pn nk jd yg lbh baik.. kt sama2 doa ye syg :)

Miza Lee said...

tak sabar rasanya nak berpuasa. :)

Eiqa Almond said...

@zara : x sabar.! ehehe

@OkJe : terima kasihh.!! :D

Eiqa Almond said...

@kak mar : nak nangis bce ayat akak.! T_T baikk kakk :')

@Miza : kan kan kann.!! :D

Mimie Najib said...

selamat berpuasa adik comel.. :)
kembang lettew.. :p

Eiqa Almond said...

@Kak Mimie : Hahhaaa macam mana tahu nieee.?!! (>__<) Adooiii, kak mimiee niee, haaisshh. :P

Mizz Aiza said...

salam ramadhan al-mubarak.. :D

S.K.A said...

amin =) smoga niat 2 tercapai la ye..Salam Ramadhan juga..

With Julia said...

Dik Eiqa...selamat berpuasa ye dear :)

Mimie Najib said...

haha..akak boleh scan eiqa..hati2 tau.. :p

Normi Nieza said...

salam ramadan...

Ira said...

salam eiqa..
selamat berpuasa..
semoga amal ibadah kita di bulan ramadhan kali ni lebih baik dari ramadhan yg lepas.. amin.. :)

meiswana said...

selamat berpuasa eiqa ^_^ x pnuh xde duit raya taw hehehe eiqa, mcm mane nk wat iklan nuffnang tu? kne bayar pape ke

huny madu said...

Selamat berpuasa eiqa :)

Eiqa Almond said...

@Kak Aiza : Iye kakk, akak jugak :D

@S.K.A : Aminn, terima kasih S.K.A.!!

@Umi Qi : okay kakk, ehehe :)

Eiqa Almond said...

@Kak Mimie : ishh, bahaya betol laa kak mimie niee >,< haha

@Normi : Selamat berpuasa kawan.! :)

@Kak Ira : aminnnn kakk :)

Eiqa Almond said...

@Wana : hehee Kenapa wana nak bg duit raya ke.?! Ishh puasa penuh laa gini. Eiqa dah inbox. :)

@Hunymadu : Selamat berpuasa jugakk.! :D

azstory311 said...

Salam Ramadhan cik eiqa almon london..^__^

Suara Hati said...

selamat berpuasa ika :)

Eiqa Almond said...

@Azstory : Iyee, terima kasih Tan Sri Amir Zahari, ekekkeee

@Suara Hati : ehhe selamat berpuasa jugakk awakkkk :)