Thursday, 18 July 2013

WARNING !!!


 Assalamualaikum korang korang dan korangs..
Mood aku tak stabil dan bila-bila masa aku boleh makan korang semua.
So jangan keluar rumah kalau tak habis lah korang.
Kalau korang kawan aku naikkan balik mood aku, uwaaaaa !!
Allahuakbar, Astaghfirullahalazim, Subhanaallah.


15 comments:

Syazana Zainn said...

awat ni yang?

amboi nk mkn org,

akak gigit awak dulu baru tau

hihi

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Kenapa ni sayang??? sabar ye sabar... kalau terlampau marah, g baring, tengok movi yg kelakar ke

Eiqa Almond said...

@Akak : erkk..! gigit akak laa sedappp, ehehee :P

@Ena : penat laa enaaa :(

Ainim Suju said...

Kenapa ni? Banyakkan istighfar ya. Kalau rasa marah sangat, ambil wuduk

Cik S :) said...

Sabar yea. Tak baik marah2, nanti cepat tuaa :P

Norhasniza Khalid said...

rilek.. rilek.. tarik nafas.. bawa bertenang ...

combi said...

haha..pose nie..kurangkn marah..jiwa tenang..heee

Amanina Mads said...

jgn la makan org.. makan mcd ke

boni kacak said...

kena banyakkan makan betik, untuk hilangkan stress :)

Nurulee said...

lek lek. keep calm and smile =D

Jemarisuri said...

jgn marah tau tak cantik..hihi

S.K.A said...

ha3..awat pula?? istighfar byak2 =)

Mar Haini Abdul Rahim said...

nah tangga. naik sendiri ya mood. hehe adik manisss xbaik makan org. makan bisekot almon london bulehh :D

Sya Mimie said...

awatnya cik adik oiitt badmood ni.. sampai nak makan orang..hormon apa dah merasuk ni..hehe

azstory311 said...

Kalau mkn orang tang cuping telinga tu bagi goreng rangup..hahahaha..