Wednesday, 21 August 2013

Kemalangan di Genting HIghlands


Assalamualaikum korang korang dan korangs..

Ada dengar cerita pasal accident dekat Genting ?? Aku ingat atas jalan raya rupanya gaung.! Ya Allah..
Gaung weh gaungg. Tinggi koot. Tak jauh mana pun dengan tempat aku nie. Janda Baik.
Ikuti perkembangan yang seterusnya di tv3 bukan di blog aku, ehehee

33 orang disahkan mati apabila sebuah bas terhumban ke dalam gaung.
Nahas berlaku kira-kira jam 2.45 petang tadi ketika bas ulang-alik itu sedang menghala ke Kuala Lumpur dari Genting Highlands. Usaha membawa naik mayat dari gaung setinggi lebih 70 meter sedang giat dijalankan oleh pasukan bomba dan penyelamat dan J-PAM. Tadi aku tengok berita dia cakap lagi 4 mangsa masih tidak ditemui. Berita terkini 16 mangsa dapat diselamatkan. Gggrr aku pening nie, hahaa Pape pun kita tunggu berita yang terakhir untuk jawapan yang lebih tepat. Semoga 4 lagi mangsa dapat diselamatkan. Aminnn.






8 comments:

S.K.A said...

genting mmg femes xcident msuk gaung..bhaya kalau xhati2..ramai juga yg mnggal ye..td ptg bru 26, skrg dah 33..2org je melayu dalam bas tu kn..takziah la bt kluarga mgsa..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

takziah kepada keluarga mangsa..

amir zahari said...

Takziah buat mangsa dan keluarga mangsa yang terlibat..

Ira said...

takziah buat keluarga mangsa..
ngeri dgr berita ni..

Sya Mimie said...

rmai juga orang kita yang meninggal..takziah buat keluarga mereka semua..
dah la masih dalam bulan raya..sedihnya..

Mar Haini Abdul Rahim said...

dari Allah kt dtg, kpdNya jualah kt dikembalikan. takziah buat smua keluarga yg terlibat. dan smg ruh mrk yg pergi ditempatkan bersama org2 soleh ~

Sarah Mohd Saleh said...

ngeri btul kalau dengo accidcent ni, nak2 jatuh gaung, kalau selamat tu mmg byukur sgt2 lahhhh,

Cik Itah@Rama Rama Pendek said...

takziah buat semua keluarga mangsa+ yang terlibat ..