Wednesday, 14 August 2013

Pengalaman mesin rumput 3 kali...


Assalamualaikum korang korang dan korangs..

Pernah dengar orang perempuan mesin rumput ? Kalau pernah aku la salah seorangnya. Jeng jeng jeng.
Aku nie no hal buat kerja-kerja laki sebab dari kecik dah terbiasa. I'm not lembikk okay. Sometimes jelaa. hehee
Berat weh berat mesin tu, boleh jadi pendek aku kalau bawak benda alah tu.

Cukup lah 3 kali aku mesin rumput depan rumah.
Malam tu habis teruk 1 badan aku sakit-sakit. Hahaa Tangan lenguh habis wa cakap luuu.
Niat aku just nak merasa, nak mencuba dan nak tolong ayah. Mesti ayah penat kerja lepas tu nak mesin rumput pulak.


Ehh, ibu pun pernah tau mesin rumput. Saje nak menolong ayah. Hahaa Power kan kami anak beranak.
Hari tu pun pasang antenna atas bumbung pun aku yang buat, gayat jugak la aku panjat tangga kayu tu.


12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

hebatnya

shark said...

waaat??
malu shark dngar nie..
hehe..
smapi skarang x pnah lg mesin rumput nie.
terbaek ler eiqa.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wanita sehebat lelaki..

amir zahari said...

Pernah cuba sekali dulu.. lepastu nak makan nasi pun macam kena parkinson.. lenguh menggigil tangan..hehehe first time la katakan.. skang guna yg tolak tu je.. pakai kaki pun boleh..hehehe

Normi Nieza said...

bagusnya dia..:)

Syazana Zainn said...

sapu sampah je lah

nak mesin2 ni bahaya la dik oiii

S.K.A said...

ha3..mmg power la =) hebat2..tp best ape..pnh la bt dulu2 tlong ayah

Amanina Mads said...

powerpuff girl ni.. huhuhu

Ira said...

terror la eiqa..
erm.. tp kalau eiqa tak buat, sape lg nk buat kan? hehehe...

Cik Kay Jue said...

wah... hebat2.. hehe.. pic apa tu ?

hananhadila said...

haha . hobi yang menarik ! btw , rindu akak jugak . slamat hari raye . hehehe ;)

Sya Mimie said...

hbat lah adik akk sorang ni.. :)