Sunday 22 September 2013

Wordless Di Petang Hari

 Petang nie otak aku dah buat gila balik, masak masak masakk.
Rabak balik lah mata aku lepas nie kalau betul menda nie jadi balik. Hahhaa
Otak aku ada 1 ayat yang berlegar, "ada jugak bertukar lagi blog aku nie kang"
Gini lah kalau datang angin "rajin" nak usik Html tuu, nak usik Google, nak usik Youtube.
Niat aku nie tak tercapai lagi sebenarnya. Aku mengidamkan blog yang macam mana eh nak cakap.
Entah la aku pun tak tahu nak cakap macam mana. Muehehheeehe
Tadi aku blogwalking balik dekat blog S.K.A even pagi tadi dah terjah. 
Kisah apa aku biar la aku nak pergi blog orang banyak mana kan, Tak de tol pun. Kihkihhkhih
Tengok balik entry doodle-doodle yang dia buat, Ya Allah, cantiknya.!!
Doodle untuk Cik Akak. Woww.! Dah la purple pulak tu. Jatuh cinta dekat doodle tu.
Senang citer semua yang dia buat, semuaa cantik belaka. Seriously ! 
Tak percaya KLIK SINISINI dan SINI. Siapa yang kenal Encik Fais mesti dia dah tahu.


Dalam folder blog tu, ada cara-cara buat Doodle, buat Header, buat Vector.
Di kesempatan nie, mari le kita terjah blog S.K.A. Dia peramah orangnya.
** Aku aku aku akuuuuuu, laaapaaaaarrrr !!



18 comments:

norhasnizakhalid said...

lapar? pergi lah makan cik eiqa oi...

mama terjah doodle fais... suruh dia buat untuk mama pulak, boleh ke ek?

Unknown said...

untunglah ada blogger best. hehe. fais terer seh. :D
btw syuk dah update . selamat membaca hehe

Sweethoneybelle said...

dah jalan2 blog s.k.a siap follow lagi ! hehehe :p

Azhafizah MN said...

dah melawat dah blog SKA n blog design tu..cantik!

meiswana said...

amboii. berwajah baru blog dy hahaha rajin sungguh update

Fais-SKA said...

hahaha..peramah ke?? terima kasih eiqa =) suka entri ni..bab doodle 2 xdelh pndai sgt pn..rajinnya edit blog..xpuas hti lg ke dgn yg ada skrg??

Eiqa Almond said...

erkk, entah laa mama. Eiaq pun tak tauuuu. ehhe

Eiqa Almond said...

hahaa yes.! dah update baru ye..
Ok nanti kte terjah :)

Eiqa Almond said...

heheee eiqa nampak, eiqa nampak gmbar bakal Puan Murni Amir dekat blog dia, ehehehee :P

Eiqa Almond said...

cantikk kann.!! :D

Eiqa Almond said...

erkk erkk erkkk.!! Wanaaaaaa.! Hhahhaaa :P
Wifi free wanaa update selagi boleh.. ahhaa

Eiqa Almond said...

Peramah kalau tak, tak nmpak nama "S.K.A" dekat blog lain tiap kali nak comment :P
Sama-sama ^^
Mengembara alam HTML :P
Tak berapa sebab x dapat lg blog yg eiqa suka..
Nak suruh org editkan, cara nak bayar tu yg susah sikit tuu..

ini kisahnya said...

meh edit blog alise plak.. kang bg upah.. hahahaha

Eiqa Almond said...

eheheee eiqa bukannya reti sgtt. ehhee

Cik Itah said...

nak tempah doodle la dgn en fais kalau begitu hihi

Eiqa Almond said...

hahaa tempah tempah jgn tak tempah..
tp eiqa x tau la dia ambik tempahan ke tak, rse mcm tak, entah la, ehhee

Nina Mads said...

fais memang pandai bt doodle.. hihi
nk buat doodle sendri xreti....

Eiqa Almond said...

tulaa Ninaa..
kan best kalau kte pun tahu buat kann ^_^