Monday, 10 August 2015

Harta khazanah


Ada adik perempuan ? Kakak ? Sepupu, sedara, sepipit perempuan ?Pernah skodeng tak purse dorang. Selalunya ada apa ehh. Kalauuu akuuuuuuuuuu.
 Check it out !!
Resit yang berkurun lama, tulisan pun dah kabur. Resit hape kau nak, bank ? Barang dapur ? Kluang Station ? Tiket bas RapidKL ? So far, tiket bas yang paling lama ada kat aku, tahun 2011. Tiket wayang pun hado. Memang habit simpan benda gini. Tiket wayang paling lama pun hmmm 22 Jan 2011. Aku tau korangs pun mesti macam aku jugakk. Lagi-lagi yang perempuan. Kannnnn. * kenyit-kenyit mata * KTM punya tiket pun adaa. Kad bank pun berlambak. Tapi 2 aje boleh guna dan isinya pun banyakk. Banyakkkk sangatttt. * nangis *

Bak kata adik aku " beg kakak penuh dengan sampah sarap ".
Wakakakakaaa Adik siapa yang kurang sopan niiiee.

7 comments:

Kakzakie said...

Kakak ni dah jadi mak-mak jadi memang tak adalah simpan macam tu semua:)

Nurzakiah Hanum said...

hehe memang biasa kan

amir zahari said...

beg tu dalam dia akan ke dimensi lain kan?

Amanina Mads said...

hahaha.. penah selongkar kawan punya memang ada resit2, kad2 dh expired tp nina bukan jenis macam ni. haha

Pha Is said...

laki pun ada jugak macam tu. hehehe

Jari Manis said...

ahaksss.sama!..ohhh tutup muka

sya mimie said...

sama la ngan akk.. sekali buang resit2 tu.. hambek kau.. bukan kemain banyak!